Servisne Informacije

Verifikacija korisničkog naloga

11.01.2021.

Kako biste bili u mogućnosti da koristite sve usluge našeg servisa sa većim limitima i uz bolje uslove, potrebno je da uradite punu Verifikaciju vašeg naloga. Verifikaciju vašeg naloga možete uraditi putem pošte ili dolaskom lično u Orfelinovu 5 (Beograd, Banovo brdo, lokacija – https://goo.gl/maps/KypstKsXbGQNwUMt8).

Ukoliko dolazite na našu adresu, naša vrata su vam otvorena radnim danima u periodu od 10:00-17:30 počevši od 11.01.2021. godine. Konkretni termini će važiti zaključno sa 29.01.2021. Nakon 29.01.2021. biće na sajtu ECD na linku https://ecd.rs/servisne-informacije/ konstantno ažurirana informacija o tačnim terminima za ličnu verifikaciju u našim prostorijama.

Potrebno je poneti ličnu kartu. Proces će se dodatno ubrzati ukoliko pored lične karte ponesete kopiju očitane lične karte, na kojoj biste vi dodatno upisali vaš korisnički nalog na ECD.rs ili email adresu preko koje ste se registrovali.

Ako odaberete da Verifikujete vaš nalog putem pošte, potrebno je da se ulogujete/prijavite na vaš nalog na ECD.rs gde ćete klikom na padajući meni ispod vašeg imena u gornjem desnom uglu izabrati opciju „Verifikacija“ kako biste započeli verifikaciju vašeg naloga.

Potrebno je da:

-Na adresu pošte, koju možete odabrati OVDE, šaljemo pristupnicu – pismo.
-Kada Pismo bude bilo na adresi pošte, dobićete SMS obaveštenje da pošiljku možete preuzeti.
-Bitno je da sa sobom ponesete očitanu ličnu kartu ili fotokopiju lične karte ili pasoša.
-Sve to, zajedno sa potpisanom pristupnicom vraćate nama na našu adresu o našem trošku.
-Molimo da nam informacije o odabranoj ekspozituri i ličnim podacima pošaljete na office@ecd.rs .

Za bilo kakva dodatna pitanja ili pomoć prilikom verifikacije možete pozvati našu korisničku podršku na broj +381 69 2200 230. Takođe, na ovom linku je kratak video-tutorijal o procesu registracije i verifikacije naloga na našoj platformi.

Hvala vam što koristite ECD,

ECD Tim