Neregistrovani korisnici

Šta je neregistrovani korisnik?

Neregistrovani korisnik je korisnik sa kojim ne uspostavljamo trajni poslovni odnos. Stoga nije neophodna lična verifikacija. Neregistrovani korisnik ima niže limite, veće provizije, ne može da koristi ECD Express uslugu, nema referal kod koji bi mogao proslediti prijateljima i poznanicima, na osnovu čega ima mogućnost ostvarivanja mesečnog referal bonusa ili vaučera poverenja.
Registrovani/verifikovani korisnici mogu, takođe, koristiti ECD servis kao neregistrovani korisnici, ali uz uslove koji važe za neregistrovanog korisnika, ukoliko se ne uloguju na svoj nalog.

Koja je razlika između neregistrovanog i registrovanog/verifikovanog korisnika?

Neregistrovani korisnik ima niže limite, veće provizije, nema mogućnost ostvarivanja prometa za niže provizije , ne može da koristi ECD Express uslugu, nema referal kod koji bi mogao proslediti prijateljima ili poznanicima, na osnovu čega bi imao mogućnost ostvarivanja mesečnog referal bonusa ili vaučera poverenja.

Verifikovani korisnik može koristiti bez ograničenja sve usluge ECD servisa u okviru opštih uslova korišćenja.

Registracija i verifikacija

Registrovao sam se, ali ne mogu da se ulogujem?

Prilikom registracije, na vašu e-mail adresu je poslat aktivacioni link na koji je neophodno da kliknete kako bi nalog postao aktivan. Nakon toga, bićete u mogućnosti da pristupite vašem nalogu.

Kako da promenim lozinku?

Lozinku možete promeniti nakon što se ulogujete i u gornjem desnom delu ekrana odaberete opciju ‘Podešavanja naloga’, koja se nalazi u padajućem meniju ispod vašeg imena.

Da li mogu da promenim e-mail adresu preko koje sam se registrovao na ecd.rs?

Kako bi promenili e-mail adresu, morate kontaktirati našu korisničku podršku jer ne postoji mogućnost da to sami uradite na svom nalogu. Ukoliko želite, možete kreirati nov nalog, ali vam se promet koji ste ostvarili na prethodnom nalogu, neće preneti na nov nalog.

Kako da se verifikujem?

Verifikacija se sastoji iz dva koraka.
Neophodno da se ulogujete i u padajućem meniju ispod vašeg imena, koji se nalazi u gornjem desnom uglu ekrana, odaberete opciju Verifikacija.
* Prvi korak je verifikacija mobilnog telefona.
* Drugi korak je odabir načina lične verifikacije.
Jedan način je da proces lične verifikacije završite ličnim dolaskom u jedan od objekata kada naše kolege dežuraju kod automata. O terminima dežurstava, molimo, informišite se prateći sledeći link ili pozovite naš korisnički servis. Neophodno je da sa sobom ponesete važeći lični dokument.
Drugi način je da Vam pošaljemo pristupnicu Post Express uslugom Danas za sutra – isporuka u Pošti i u momentu kada pristupnica bude dostavljena, dobijate SMS obaveštenje o detaljima u kojoj Pošti možete preuzeti vašu pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke, neophodno je da sa sobom ponesete važeći lični dokument, kao i očitanu/fotokopiranu ličnu kartu ili fotokopiju pasoša. Prilikom preuzimanja pristupnice napomenite službeniku Pošte da očitanu/fotokopiranu ličnu kartu ili fotokopiju pasoša želite da pošaljete na našu adresu sa pristupnice, o našem trošku.

Koliko dugo se čeka na verifikaciju?

Verifikaciju mobilnog telefona možete završiti veoma brzo, kroz samo nekoliko trenutaka.
Trajanje celog procesa zavisi od odabira načina lične verifikacije.
Ukoliko odaberete verifikaciju preko Pošte, pismo se šalje Post express uslugom ‘Danas za sutra – isporuka u Pošti’.
U slučaju da proces li
čne verifikacije želite da žavršite ličnim dolaskom, pogledajte aktuelne termine na stranici CRYPTO ATM ili pozovite našu korisničku podršku.

Da li moram da se lično verifikujem?

Kao neregistrovani korisnik možete koristiti pojedine usluge servisa uz drugačije uslove od onih koji važe za lično verifikovane korisnike. Ti uslovi su niži limiti po transakciji, veće provizije, nemogućnost korišćenja usluge ECD Express. Takođe, ostvaren promet neregistrovanog korisnika ne akumulira se u obračunu za prelazak u više zone. Da biste mogli koristiti bez ograničenja sve usluge ECD servisa u okviru optših uslova korišćenja (limiti, broj transakcija, ECD Express usluga, referal program, prelazak u više zone, vaučer poverenja) neophodno je da završite proces registracije i verifikacije, zbog zakona koji je stupio na snagu 01.04.2018. godine.
Verifikacjia obuhvata verifikaciju broja telefona kao i lične verifikacije.

 

Kako mogu da budem siguran da nećete zloupotrebiti moje lične podatke?

S obzirom na to da smo registrovano pravno lice u Republici Srbiji, mi smo u obavezi da sve zakone, koji se tiču našeg poslovanja, kao i zakone koji štite naše klijente, primenjujemo. S tim u vezi, vaši podaci se koriste isključivo u skladu sa detaljima navedenim u dokumentu “Uslovi korišćenja”.

Da li moram da se verifikujem ukoliko želim da koristim automat?

Da, ukoliko želite da koristite naše automate neograničeno, u okviru limita, morate da izvršite ličnu verifikaciju. Ukoliko niste verifikovani limit za transakcije je 30.000 RSD na mesečnom nivou.

Kreiranje i provera statusa zahteva

Kako da kreiram zahtev?

Zahtevi se kreiraju putem sajta. Prvo odaberete kriptovalutu, a zatim odgovarajuću vrstu usluge (kupovina ili prodaja).

Pogrešno sam kreirao zahtev, šta da radim?

Ukoliko ste pogrešno kreirali zahtev, možete ga vrlo lako poništiti i kreirati novi. Molimo vas da ne poništavate zahtev ukoliko ste već izvršili uplatu ili poslali kriptovalutu koju želite da prodate.

Kako da poništim zahtev?

Nakon što se ulogujete, u padajućem meniju ispod Vašeg imena, imate opciju ‘Transakcije’ i na toj stranici imate opciju ‘Poništi zahtev’.

Da li postoji neki krajnji rok do kada moram da izvršim uplatu nakon kreiranja zahteva?

Ukoliko uplata nije evidentirana, zahtev će biti obrisan nakon 3 radna dana.

Da li mogu da kreiram više zahteva odjednom?

Trenutno je moguće imati dva aktivna zahteva za kupovinu i jedan za prodaju odradjene kriptovalute.

Čemu služi polje ‘Imenuj adresu/Imenuj račun’?

To polje služi za davanje imena svakoj kripto adresi ili računu, kako biste mogli da ih razvrstate i prilikom narednih kupovina, lakše odaberte onu na koju želite da Vam se izvrši isplata.

Kako da proverim status svog zahteva?

Status zahteva može da prati samo registrovani/ulogovani korisnik. Status Vašeg zahteva možete proveriti na samom sajtu, tako što nakon logovanja, u padajućem meniju ispod vašeg imena odaberete opciju ‘Transakcije’ i potražite željenu informaciju u koloni ‘Status’.

Koje je značenje termina vezanih za status?

U koloni “Status” možete videti sledeće termine:

Primljena – uspešno ste kreirali zahtev, ali još uvek nismo evidentirali uplatu.

U toku – evidentirali smo vašu uplatu.

Realizovana –  vaš zahtev je realizovan i uskoro možete očekivati sredstva na vašem računu.

Poništena – zahtev je poništen.

Prema kom kursu obračunavate dolar?

Obračunava se po srednjem kursu, koji je propisala NBS na dan realizacije zahteva.

Nisam prepisao podatke sa uplatnice, gde ih naknadno mogu pronaći?

Primer uplatnice možete videti nakon što se ulogujete na sajt i kliknete na opciju “Transakcije”, koja se nalazi u padajućem meniju ispod vašeg imena, u gornjem desnom uglu ekrana. Takodje, detalji za uplatu su Vam prosledjeni i putem email-a.

ECD express

Šta je ECD express i kako funkcioniše?

ECD express je usluga posredovanja pri kupovini kriptovaluta gde je iznos kriptovaluta koji korisnik dobija unapred poznat i garantuje se slanje kriptovalute u najkraćem roku.

Plaćanje možete izvrsiti Mastercard ili Maestro platnim karticama. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni sistemu ECD menjačnice. Neophodno je da vaš nalog na ecd.rs menjačnici bude lično verifikovan. Na početnoj stranici ecd.rs izaberete kriptovalutu koju želite da kupite. Zatim izaberete vrstu usluge, u ovom slučaju ECD express. U polje RSD unesete željeni iznos u dinarima i u polju kriptovalute će biti prikazan iznos prema trenutnoj vrednosti na berzi. Zatim unesete kripto-adresu na koju želite da vam se pošalje kriptovaluta i kliknete ’Potvrdi’. Nakon toga dobijate mejl za potvrdu transakcije. Ukoliko izvršite uplatu u roku od dvadeset minuta, zahtev će biti odobren i tačan iznos kriptovalute će biti  poslat u roku od nekoliko minuta na naznačenu adresu. Ukoliko se uplata ne izvrši u roku od dvadeset minuta, zahtev će biti poništen, a usluga neće biti naplaćena.

Da li je ECD express usluga dostupna 24/7?

Upravo tako. ECD express usluga je dostupna 24/7, nezavisno od toga da su radni dani ili neradni u pitanju.

Kojim karticama mogu da izvršim plaćanje?

Trenutno je plaćanje moguće izvršiti samo Master ili Maestro platnim karticama.

Kada ću dobiti koine?

Odmah po izvršenom plaćanju, izabrana kriptovaluta će biti poslata na kripto adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja zahteva.

Zašto ne mogu izvršiti plaćanje VISA-om?

Opcija plaćanja VISA karticom još uvek nije dostupna, ali možete očekivati da će i ta mogućnost biti uskoro dostupna našim korisnicima. Pratite obaveštenja na našem sajtu i društvenim mrežama kako bi ste se informisali kada će ta usluga biti dostupna.

Provizije i limiti?

Trenutne provizije i limite možete pogledati na strani Provizije i limiti.

Po kojoj ceni ću izvršiti kupovinu?

Kada kreirate zahtev, Vi rezervišete tačan iznos kriptovalute po ceni koja je trenutno aktuelna na berzi i imate 20 minuta da izvršite plaćanje po navedenoj ceni.

Kada cu dobiti povraćaj sredstava ukoliko sam poništio zahtev?

Ukoliko je zahtev poništen, transakcija nije bila uspešna i Vaša kartica neće biti zadužena.

Šta se dešava ukoliko sam ostavio/la pogrešnu kripto adresu?

Ukoliko je zahtev realizovan, sredstva su poslata na kripto adresu koju ste ostavili u zahtevu, nije moguće povući sredstva sa iste.

Kako da proverim koliko mi je još vremena za plaćanje ostalo?

Preostalo vreme možete pogledati preko opcije ‘Transakcije’ koja se nalazi u padajućem meni-ju ispod vašeg imena, nakon što se ulogujete na svoj nalog na našem sajtu.

Kreirao sam zahtev na pogrešan iznos?

Ukoliko to želite, transakciju možete poništiti preko opcije ‘Transakcije’ koja se nalazi u padajućem meni-ju ispod Vašeg imena na našem sajtu pa zatim kreirati novu na željeni iznos. Takođe, nakon isteka 20 minuta predviđenih za plaćanje, zahtev će biti automatski poništen.

Da li mogu da izvršim plaćanje ukoliko je devizna Master/Maestro kartica?

Podržane su sve Master i Maestro kartice izdate od strane banaka registrovanih za obavljanje delatnosti u Srbiji.

Šta je 3D secure?

3-D Secure predstavlja dodatni nivo bezbednosti kod transakcija na mreži. Prilikom plaćanja 3D secure karticama, plaćanje potvrđujete unošenjem koda koji dobijete putem sms-a.

Da li mogu da prodam i da mi sredstva budu uplaćena na karticu?

U ovom trenutku je moguće samo izvršiti kupovinu preko kartica. Pratite obaveštenja na našem sajtu i društvenim mrežama kako bi ste se informisali kada će ta usluga biti dostupna.

Kako čuvate moje podatke o kartici?

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose u zaštićenoj (kriptovanoj) formi. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje prihvatilac platnih kartica, I Pay SEE d.o.o. Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama prihvatioca. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Trajni nalog

Šta je trajni nalog i kako funkcionise?

Zvanično, trajni nalog je nalog sa kojim vlasnik tekućeg računa zahteva od banke da u određenim vremenskim periodima, sa njegovog računa uplaćuje sredstva na druge račune.

To praktično podrazumeva automatsku mesečnu kupovinu kriptovalute koju Vi odaberete u iznosu koji vi odaberete, svakog meseca, dana koji vi odaberete.
Nakon otvaranja trajnog naloga, Vaša banka i ECD servis sve rade za Vas, a Vi možete otkazati trajni nalog u bilo kom trenutku bez dodatne nadoknade.

Ukoliko želite da aktivirate uslugu kupovine preko trajnog naloga, neophodno je da ispunite naredne korake:
1. Korisnik mora imati u potpunosti verifikovan nalog na ecd.rs sajtu (verifikovan broj mobilnog telefona i lično verifikovan)
2. Potrebno je da se javi na email office@ecd.rs kako bi dobio od nas instrukcije za plaćanje, i da nam u tom email-u dostavi kripto adresu na koju želi da mu ležu sredstva
(uvek će sredstva biti isporučivana na istu kripto adresu koju nam dostavite – Važna napomena – ukoliko menjate depozit adresu, neophodno je da nas o tome obavestite minimum jedan radni dan pre realizacije kupovine kako sredstva ne bi bila poslata na adresu koju ste prvobitno ostavili )
3. Potrebno je da nakon toga kontaktirate Vašu banku i otvorite trajni nalog sa podacima za uplatu koje ste od nas dobili
4. Zatim je potrebno da se javite našoj korisničkog podršci na email office@ecd.rs i da nas obavestite o detaljima trajnog naloga (na koji iznos kao i dan u mesecu na koji ste postavili Vaš trajni nalog).

Ukoliko se datum koji podesite podudara sa neradnim danima (vikendom ili državnim praznicima), zahtev će biti realizovan najverovatnije prvog narednog radnog dana uz napomenu da je rok za realizaciju zahteva 3 radna dana od trenutka kada uplata bude evidentarana na našem računu.

Kupovina - Garantovana cena, 24/7 slanje kriptovaluta - Registrovani korisnici

Koje uslove treba da ispuni korisnik da bi dobio garantovanu cenu 24/7?

Iznos koji ste uplatili mora da se poklapa sa iznosom koji ste naznačili pri kreiranju zahteva.
Koristite poziv na broj naznačen u instrukcijama za plaćanje koje ste dobili.
Naša banka nam pošalje informaciju o prilivu sredstava po osnovu vašeg zahteva u vremenskom okviru od 20 minuta od trenutka podnošenja zahteva. ECD račun koji je uvezan
sa IPS je:
330-4017883-48
stoga bi trebalo na taj račun da pošaljete sredstva.

Kako poslati novac u roku od 20 minuta, tako da ECD sistem evidentira priliv sredstava?

Svaka platna institucija mora korisnicima ostaviti barem jednu od nekoliko mogućnosti da koristi IPS. Novac se može poslati putem elektronskog, mobilnog bankarstva ili podnošenjem platnih naloga na šalterima pružalaca platnih usluga, kako bi se izvršila uplatu po osnovu podnešenog zahteva. Konkretan sistem omogućava da se vreme potrebno za slanje novčanih transakcija meri sekundama, i da je protok transakcija omogućen 24/7.

Kada počinje da teče vremenski period od 20 minuta?

Onog momenta kada pritisnete dugme „Podnesi zahtev“, nakon što je isti kompletno popunjen, počinje da teče period od 20 minuta.

Kada se može videti garantovana cena?

Nakon popunjavanja svih polja tokom procesa kreiranja zahteva izabrali ste „Podnesi zahtev“, čime počinje da se odbrojava period od 20 minuta. Dobijate mail putem koga treba
da potvrdite kripto adresu, klikom na link u mail-u. Tada Vas sistem prebacuje na stranicu gde su prikazani odgovarajući podaci o korisniku i samoj transakciji. Na toj stranici treba da potvrdite podatke i „Uslove korišćenja“. Tu se nalaze i instrukcije za plaćanje, a iste dobijate i na mail. U instrukcijama za plaćanje je prikazana garantovana cena.

Kada prestaje da važi garantovana cena?

Ako u roku od 20 minuta od momenta podnošenja zahteva ne dobijemo od naše banke informaciju o prilivu sredstava po osnovu Vašeg zahteva prestaje da važi garantovana cena.
Zahtev neće biti poništen već će biti realizovan po ceni koja bude bila aktuelna u momentu kada budemo evidentirali uplatu.

Kada se šalju kupljene kriptovalute u slučaju da je proces uspešno izvršen?

Sve  kriptovalute se šalju nekoliko trenutaka nakon što dobijemo informaciju od naše banke o prilivu sredstava, nezavisno od dana u nedelji ili perioda u toku dana. Potrebno je da transakcija u vrednosti ne prelazi 100.000 RSD da bi se automatski poslale kritpovalute. Takva usluga je dostupna 24/7.

Kada je u pitanju Tether (USDT), ECD trenutno podržava transakacije samo putem ERC20 protokola.

Koliki je vrednosni limit za korišćenje pogodnosti garantovanja cene i automatskog slanja kriptovaluta?

Limit je 100.000 RSD po transakciji.

Šta se dešava ako se napravi zahtev za kupovinu na veći iznos od 100.000 RSD?

Ako ste izvršili uplatu u roku od 20 minuta, cena će biti garantovana, ali se kriptovalute neće poslati automatski odmah. Slanje će biti izvršeno u toku istog radnog dana ako je uplata
evidentirana do 17:30 radnog dana. Ako se evidentira nakon tog vremena ili vikendom, slanje će biti izvršeno prvog sledećeg radnog dana.

Šta se dešava ukoliko se izvrši uplata manja od 100.000 RSD u roku od 20 minuta, a ECD sistem to nije evidentirao, ili se uplata vrednosti najviše do 100.000 RSD izvrši nakon isteka 20 minuta?

Ukoliko nismo dobili informaciju od naše banka da ste uplatu izvršili u roku od 20 minuta, neće važiti garantovana cena, već će se formirati nova i zavisiće od aktuelne cene kada ECD sistem bude evidentirao uplatu, tj. kada stigne informacija od banke. Kriptovalute će se slati automatski odmah nakon što od banke dobijemo informaciju o prilivu sredstava, 24/7.

Šta se dešava ukoliko se izvrši uplata veća od 100.000 RSD u roku od 20 minuta, a ECD sistem to nije evidentirao, ili se izvrši uplata vrednosti veće od 100.000 RSD nakon isteka 20 minuta?

Ukoliko nismo dobili informaciju od naše banke da ste uplatu izvršili u roku od 20 minuta, neće važiti garantovana cena, već će se formirati nova i zavisiće od aktuelne cene kada ECD sistem bude evidentirao uplatu, tj. kada stigne informacija od banke. Slanje kriptovaluta će biti izvršeno u toku istog radnog dana ako je uplata evidentirana do 17:30 radnog dana. Ako se evidentira nakon tog vremena ili vikendom, slanje će biti izvršeno prvog sledećeg radnog dana.

Šta se dešava ukoliko se uplata ne izvrši po instrukcijama, odnosno ukoliko nisu potpuno precizno upisani poziv na broj ili dinarski iznos?

Sve transakcije tog tipa prelaze u sistem ručne obrade. Nećemo biti u mogućnosti da garantujemo cenu niti da pošaljemo automatski kriptovalute. Proces realizacije zahteva će
biti vezan za regularno radno vreme ECD tima za obradu transakcija (ponedeljak – petak 09:00 – 17:30).

Šta se dešava sa transakcijama preko 300.000 RSD van regularnog radnog vremena, tokom vikenda i praznika?

Ukoliko van regularnog radnog vremena, tokom vikenda ili praznika, podnesete zahtev za kupovinu na iznos veći od 300.000 RSD,

zahtev neće biti izvršen zbog limita za instant plaćanje ustanovljenog od strane NBS.

Preporučujemo Vam da pre podnošenja ovakvog zahteva, konsultujete Vašu banku,  o uslovima i limitima za instant plaćanje.

Na koju adresu možete da mi pošaljete kriptovalutu koju želim da kupim?

Možete ostaviti bilo koju kripto-adresu, bilo da je u pitanju ona koja se nalazi na nekoj od berzi, mobilnom, desktop ili hardware wallet-u. Molimo Vas da obratite pažnju da ne ostavljate adresu koja ne odgovara kriptovaluti koju kupujete.

Pogrešno sam upisao adresu na koju treba da mi pošaljete kriptovalutu, šta da radim?

U slučaju da ste nam dostavili netačnu adresu, morate da nam pošaljete e-mail na office@ecd.rs koji će sadržati: vaš broj naloga, ime i prezime, kao i novu adresu na koju želite da koini budu poslati. Ukoliko ste u zahtevu naznačili neispravnu adresu, neće biti poteškoca prilikom slanja koina na novu adresu koju budete dostavili putem imejla. Problem može da nastane ukoliko ste u zahtevu napisali ispravnu adresu, koja u ovom slučaju nije Vaša, a mi smo, u međuvremenu, realizovali Vaš zahtev. U tom slučaju, slanje koina na novu adresu neće biti moguće.

Da li je moguće izvršiti uplatu u dolarima, evrima…?

Uplatu je moguće izvršiti isključivo u dinarima, jedinoj zvaničnoj valuti koja se koristi na teritoriji Republike Srbije.

Da li mogu da uplatim kreditnom karticom?

Da, od 01.11.2018. omogućeno je plaćanje karticama (Maestro i MasterCard) putem opcije ECD Express. 

Koji wallet da instaliram?

Neki od najpopularnijih wallet-a su Jaxx, Coinomi mobile wallet-i i Exodus, Electrum desktop wallet-i, ali je apsolutno vaš lični izbor koji wallet želite da instalirate. Mi ne možemo da garantujemo bezbednost za proizvode nekog drugog servisa. Najsigurniji način za čuvanje kriptovaluta je hardware-ski novčanik i jedan takav, Trezor kao i Bitbox možete kupiti preko našeg sajta, putem opcija USLUGA/PRODAVNICA.

Da li mogu da kupim kriptovalute kao pravno lice?

Da, pravna lica mogu kupiti  kriptovalute, ali je prethodno neophodno uraditi sledeće korake: 1. Nalog mora biti kreiran i lično verifikovan od strane vlasnika pravnog subjekta. 2. Dostaviti izvod iz APR-a. 3. Dostaviti odluku o kupovini kriptovaluta sa pečatom i potpisom ovlašcenog lica. Izvod iz APR-a i odluku o kupovini kriptovaluta možete poslati mailom na office@ecd.rs. Ukoliko ste u PDV sistemu, molimo, pre kupovine kriptovaluta konsultujte se sa svojim knjigovođom. Za sva dodatna pitanja i pomoć možete kontaktirati naš korisnicki servis: 069/2200-230.

Kupovina – Garantovana cena – Neregistrovani korisnici

Koje uslove treba da ispuni korisnik da bi dobio garantovanu cenu 24/7?

Iznos koji ste uplatili mora da se poklapa sa iznosom koji ste naznačili pri kreiranju zahteva.
Koristite poziv na broj naznačen u instrukcijama za plaćanje koje ste dobili.
Potrebno je da nam naša banka pošalje informaciju o prilivu sredstava po osnovu vašeg zahteva u vremenskom okviru od 20 minuta od trenutka podnošenja zahteva. ECD račun koji je uvezan sa IPS je:
330-4017883-48
stoga bi trebalo na taj račun da pošaljete sredstva.

Kako poslati novac u roku od 20 minuta, tako da ECD sistem evidentira priliv sredstava?

Svaka platna institucija mora korisnicima ostaviti barem jednu od nekoliko mogućnosti da koristi IPS. Novac se može poslati putem elektronskog, mobilnog bankarstva ili podnošenjem platnih naloga na šalterima pružalaca platnih usluga, kako bi se izvršila uplata po osnovu podnešenog zahteva. Konkretan sistem omogućava da se vreme potrebno za slanje novčanih transakcija meri sekundama, i da je protok transakcija omogućen 24/7.

Kada počinje da teče vremenski period od 20 minuta?

Onog momenta kada pritisnete dugme „Podnesi zahtev“, nakon što je isti kompletno popunjen, počinje da teče period od 20 minuta.

Kada se može videti garantovana cena?

Nakon popunjavanja svih polja tokom procesa kreiranja zahteva izabrali ste „Podnesi zahtev“, čime počinje da se odbrojava period od 20 minuta. Dobijate mail putem koga treba
da potvrdite kripto adresu, klikom na link u mail-u. Tada Vas sistem prebacuje na stranicu gde su prikazani odgovarajući podaci o korisniku i samoj transakciji. Na toj stranici treba da potvrdite podatke i „Uslove korišćenja“. Tu se nalaze i instrukcije za plaćanje, a iste dobijate i na mail. U instrukcijama za plaćanje je prikazana garantovana cena.

Kada prestaje da važi garantovana cena?

Ako u roku od 20 minuta od momenta podnošenja zahteva ne dobijemo od naše banka informaciju o prilivu sredstava po osnovu vašeg zahteva prestaje da važi garantovana cena.
Zahtev neće biti poništen već će biti realizovan po ceni koja bude bila aktuelna u momentu kada budemo evidentirali uplatu tj. dobili informaciju od banke.

Kada se šalju kupljene kriptovalute u slučaju da je proces uspešno izvršen?

Trenutak slanja kupljenih kriptovaluta je vezan za radno vreme ECD tima za obradu transakcija (ponedeljak-petak 09:00-17:30). Kriptovalute će se slati nekoliko puta dnevno tokom
pomenutog radnog vremena.

Koliki je vrednosni limit za korišćenje pogodnosti garantovanja cene?

Limit je 50.000 RSD po transakciji.

Šta se dešava ukoliko se izvrši uplata u roku od 20 minuta, a ECD sistem to nije evidentirao, ili se uplata izvrši nakon isteka 20 minuta?

Ukoliko nismo dobili informaciju od naše banke da ste uplatu izvršili u roku od 20 minuta, neće važiti garantovana cena, već će se formirati nova i zavisiće od aktuelne cene kada ECD sistem bude evidentirao uplatu, tj. kada stigne informacija od banke.

Šta se dešava ukoliko se uplata ne izvrši po instrukcijama, odnosno ukoliko nisu potpuno precizno upisani poziv na broj ili dinarski iznos?

Sve transakcije tog tipa prelaze u sistem ručne obrade. Nećemo biti u mogućnosti da garantujemo cenu. Proces realizacije zahteva će biti vezan za regularno radno vreme ECD
tima za obradu transakcija (ponedeljak-petak 09:00-17:30).

Prodaja - Garantovana cena 24/7 isplata - Registrovani korisnici

Koliki je limit po transakciji, da biste koristili pogodnosti automatske isplate 24/7?

Limit je 200.000 rsd po transakciji.

Kada se šalje novac u slučaju da je proces uspešno izvršen?

Isplata RSD na vaš račun sledi nakon momenta kada dobijemo prvu konfirmaciju sa mreže vezano za Vašu transakciju nezavisno od radnog vremena ECD-a (24/7).

Koje uslove treba da ispuni korisnik da bi dobio garantovanu cenu?

Dovoljno je da u roku od 20 minuta od momenta podnošenja zahteva dobijemo informaciju da je tačan iznos koina iz zahteva vidljiv na mreži.

Kada počinje da teče vremenski period od 20minuta?

Onog momenta kada pritisnete dugme „Podnesi zahtev“, nakon što je isti kompletno popunjen, počinje da teče period od 20 minuta.

Kada se može videti garantovana cena?

Nakon podnošenja zahteva, dobijate mail sa linkom kojim potvrđujete ispravnost dinarskog računa. Sistem vas prebacuje na stranicu gde su prikazani detalji o transakciji. Na toj stranici treba da potvrdite podatke i „Uslove korišćenja“. Tu se nalaze instrukcije za slanje i garantovana cena. Takodje, sve ove detalje dobijate i na mail. 

Šta se dešava ako koini ne budu vidljivi na mreži u roku od 20 minuta?

Ukoliko dobijemo potvrdu sa mreže da su koini vidljivi na mreži nakon isteka 20 minuta, neće važiti garantovana cena, već će se formirati nova.

Nova cena će se utvrditi u momentu kada koini budu vidljivi na mreži i zavisiće od trenutne cene koja bude bila aktuelna na berzi.

Isplata RSD na vaš račun sledi nakon momenta kada dobijemo prvu konfirmaciju sa mreže vezano za vašu transakciju nezavisno od radnog vremena ECD-a (24/7).

Šta se dešava ako se napravi zahtev za prodaju na iznos veći od 200.000 RSD?

Ukoliko koini budu vidljivi na mreži u roku od 20 minuta, cena iz zahteva će biti garantovana, ali novac neće biti poslat automatski.

Ukoliko dobijemo potvrdu da su koini vidljivi na mreži nakon isteka 20 minuta, neće važiti garantovana cena, već će se formirati nova. Cena po kojoj će biti prodati je vezana za trenutak kada koini budu vidljivi na mreži.

Trenutak slanja novca za prodate kriptovalute vezan je za radno vreme ECD tima za obradu transakcija (radnim danima od  09:00-17:00).

Da li vršite isplatu u dolarima ili evrima?

Isplate se vrše isključivo na dinarski račun i stoga nije moguće vršiti isplatu u bilo kojoj drugoj valuti.

Šta se dešava ukoliko pošaljem manju ili veću količinu od one koju sam napisao pri kreiranju zahteva?

Ukoliko odstupanje nije vece od 2% onda će sve proći automatski. U slučaju da se iznos razlikuje više od 2% , zahtev dobija status ‘Ručna obrada’, što znači da je neophodno da se ručno modifikuje vaš zahtev u odnosu na pristiglu količinu koina.

Odakle sve mogu vama da pošaljem kriptovalutu?

Možete poslati odakle god želite, bilo da je u pitanju neka od vodećih berzi ili wallet nalog.

Da li se plaća porez i koliko?

Ukoliko ste zaradili bitkoine kao rezultat nekog posla koji ste obavljali, u tom slucaju ste dužni  da po prijemu bitkoina platite porez. Ukoliko ste bitkoin stekli rudarenjem ili kupovinom, u tim slučajevima ste u obavezi da platite porez prilikom prodaje. Svakako bi Vam savetovali da se više o ovome informišete u Poreskoj upravi.

Zašto se nule automatski popunjavaju kad pišem broj računa i da li to treba da me brine?

Ukoliko Vaš lični račun sadrži manje od 18 cifara, polje rezervisano za unos broja računa će samo dodati nule. To ne menja ispravnost vašeg računa, tako da nema razloga da budete zabrinuti.

Da li mogu da prodam kriptovalute kao pravno lice?

Da, pravna lica mogu i prodati kriptovalute, ali je prethodno neophodno uraditi sledeće korake: 1. Nalog mora biti kreiran i verifikovan od strane vlasnika pravnog subjekta. 2. Dostaviti izvod iz APR-a. 3. Dostaviti odluku o prodaji kriptovaluta sa pečatom i potpisom ovlašcenog lica. 4. Neophodno je dostaviti dokaz o poreklu koina, odnosno dokaz o kupovini ukoliko ste kupili, ili ukoliko ste izrudarili neophodno je dostaviti račune o nabavci opreme (dovoljni su računi za grafičke kartice ili za kupovinu Asic-a). Izvod iz APR-a i odluku o prodaji kriptovaluta možete poslati mailom na office@ecd.rs. Ukoliko ste u PDV sistemu, molimo, pre prodaje kriptovaluta konsultujte se sa svojim knjigovođom. Za sva dodatna pitanja i pomoć možete kontaktirati naš korisnički servis: 069/2200-230.

Prodaja – Garantovana cena – Neregistrovani korisnici

Koliki je limit po transakciji?

Maksimalni limit je 50.000 rsd po transakciji.

Koje uslove treba da ispuni korisnik da bi dobio garantovanu cenu?

Dovoljno je da u roku od 20 minuta od momenta podnošenja zahteva dobijemo informaciju da je tačan iznos koina iz zahteva vidljiv na mreži.

Kada počinje da teče vremenski period od 20 minuta?

Onog momenta kada pritisnete dugme „Podnesi zahtev“, nakon što je isti kompletno popunjen, počinje da teče period od 20 minuta.

Kada se šalje novac u slučaju da je proces uspešno izvršen?

Trenutak slanja novca za prodate kriptovalute vezan je za radno vreme ECD tima za obradu transakcija (radnim danima od 09:00-17:00).

Kada se može videti garantovana cena?

Nakon podnošenja zahteva, dobijate mail sa linkom kojim potvrđujete ispravnost dinarskog računa. Sistem vas prebacuje na stranicu gde su prikazani detalji o transakciji. Na toj stranici treba da potvrdite podatke i „Uslove korišćenja“. Tu se nalaze instrukcije za slanje i garantovana cena. Takodje, sve ove detalje dobijate i na mail.

Kada prestaje da važi garantovana cena?

Ako u roku od 20 minuta, od momenta podnošenja zahteva, ne dobijemo potvrdu  da su koini na mreži,  po osnovu Vašeg zahteva, prestaje da važi garantovana cena.

Šta se dešava ako koini ne budu vidljivi na mreži u roku od 20 minuta?

Ukoliko dobijemo potvrdu sa mreže da su koini vidljivi na mreži nakon isteka 20 minuta, neće važiti garantovana cena, već će se formirati nova.

Nova cena će se utvrditi u momentu kada koini budu vidljivi na mreži i zavisiće od trenutne cene koja bude bila aktuelna na berzi.

Nagrađivanje korisnika - Redovnost

Koji promet treba da ostvarim u periodu od 90 dana da bih dobio nižu proviziju?

U zavisnosti od prometa koji ostvarite u periodu od 90 dana, provizije mogu biti:

4.95%, Casual zona, do 100.000 RSD prometa.

4.65%, Active zona, od 100.000 do 250.000 RSD prometa.

3.95%, Trust zona, preko 250.000 RSD prometa.

Šta znači promet u 90 dana?

Dinamički se prati Vaš promet u poslednjih 90 dana i taj promet iz poslednjih 90 dana definiše zonu u kojoj se nalazite.

Kako mogu da proverim svoj promet u poslednjih 90 dana?

Kada se ulogujete na ECD sajt preko svojih podataka (username, password),  klikom na opciju Transakcije u padajućem meniju ispod Vašeg imena u gornjem desnom uglu možete videti stanje Vašeg ostvarenog prometa u poslednjih 90 dana.

Šta sve ulazi u konačni obračun prometa u 90 dana koji definiše zonu u kojoj se nalazim?

Sav promet ostvaren korišćenjem našeg online servisa za kupovinu ( Nalog za plaćanje ili ECD Express) ili prodaju, ulazi u konačni obračun koji definiše zonu u kojoj se nalazite.

Da li transakcije ostvarene putem kritpo ATM-a ulaze u konačni obračun prometa u 90 dana koji definiše zonu u kojoj se nalazim?

Promet ostvaren putem kritpo ATM-a ne ulazi u konačni obračun  prometa koji definiše zonu u kojoj se nalazite.

Tek sam verifikovao nalog, u kojoj zoni se nalazim i kolika je provizija na transakcije?

Nalazite se u Casual zoni, provizija koja Vam se obračunava u slučaju prodaje kriptovaluta ili kupovine koristeći opciju naloga za plaćanje je 4.95%.

Hteo bih da napravim veću transakciju, da li ću odmah ući u Trust zonu?

Transakciju pravite po uslovima i proviziji koja je vezana za zonu u kojoj se trenutno nalazite. Veličina transakcije koju želite da napravite, ne utiče na proviziju koju ćete imati prilikom realizacije te transakcije. Utiče na zonu u kojoj ćete se naći nakon transkacije.

Nagrađivanje korisnika - Vaučer poverenja

Šta je vaučer poverenja?

Na svaki dostignuti 1.000.000 RSD prometa, korisnik dobija vaučer u protivvrednosti od 1.000 RSD.

 

Dodatno:

 

Kada se dostigne 3.000.000 RSD prometa, dobija se dodatnih 3.000 RSD.

Kada se dostigne 5.000.000 RSD prometa, dobija se dodatnih 5.000 RSD.

Kada se dostigne 10.000.000 RSD prometa, dobija se dodatnih 10.000 RSD.

Kolika je ukupna vrednost vaučera koju dobija korisnik koji je ostvario promet od 6.000.000 RSD?

Vrednost vaučera je 6 x 1.000 + 3.000 + 5.000 = 14.000 RSD

Da li mi se računa promet koji sam ostvario pre puštanja novog sistema nagrađivanja korisnika?

Ne računa se kada su u pitanju vaučeri poverenja.

Od 13.04.2020 kreće da se računa promet za dobijanje vaučera poverenja.

Kako mogu da proverim svoj promet ili da proverim koliko je još potrebno prometa da bih dobio vaučer poverenja?

Kada se ulogujete na ECD sajt preko svojih podataka (username, password), klikom na opciju Transakcije u padajućem meniju ispod Vašeg imena u gornjem desnom uglu, možete videti stanje Vašeg ostvarenog prometa od trenutka kada je počeo da funkcioniše novi sistem nagrađivanja korisnika.

Kada dobijam vaučer poverenja?

Na svaki akumulirani 1.000.000 RSD prometa, ostvaren od 13.04.2020.  ECD će Vas kontaktirati putem mail-a. Mail će sadržati jasne instrukcije oko preuzimanja vaučera.
Jednom nedeljno ćemo vršiti presek prometa kako bismo ustanovili koji korisnici su zaslužili vaučer.

U kojoj formi je vaučer, kripto ili RSD?

Vaučer je dinarski i može se iskoristiti za kupovinu kriptovaluta preko ECD.rs.

Da li vaučer poverenja zastareva?

Potrebno je iskoristiti vaučer u roku od 3 meseca od dana kada ste primili mail kojim Vam ECD potvrđuje da ste dobili pravo na vaučer poverenja.

Kripto Vaučer

Šta je Vaučer i čemu je namenjen?

Kripto Vaučer je nova usluga koja omogućava korisnicima da određeni iznos u dinarima iskoriste u željenom trenutku i zamene za bilo koju kriptovalutu iz naše ponude. Možete ga iskoristiti u bilo kom trenutku (24/7), ali u roku od 180 dana od momenta kupovine vaučera. Vaučer je idealan ukoliko želite da poklonite određeni iznos kriptovalute Vama dragoj osobi.

Kako izvršiti kupovinu Vaučera?

Kupovinu Vaučera možete izvršiti preko naše Prodavnice. Odaberite Vaučer u iznosu koji želite. Pristupite Vašoj korpi i kliknite na opciju Kupi. Ispravno popunite odgovarajuća polja i odaberite način na koji želite da izvršite kupovinu. Potvrdite porudžbinu nakon što proverite unete podatke. Pratite dalja uputstva za uplatu. Nakon što evidentiramo Vašu uplatu na e-mail će vam stici Vaučer KOD, a PIN dobijate putem sms-a. KOD i PIN su neophodni za uspešno korišćenje Vaučera.

Kako iskoristiti Vaučer?

Kliknite na opciju Vaučer koja se nalazi sa desne strane početne stranice našeg sajta. Unesite Vaučer Kod, odaberite kriptovalutu, zatim unesite kripto-adesu i PIN. Nakon potvrde dobićete obaveštenje o tačnom iznosu kriptovalute koji će biti poslat.

Da li moram da budem registrovan korisnik da bih kupio i iskoristio Vaučer?

Ne. Vaučere mogu da koriste kako registrovani, tako i neregistrovani korisnici.

U kom roku mogu iskoristiti Vaučer?

Rok do kada možete iskoristiti Kripto Vaučer je 180 dana od momenta kreiranja.

Koji je iznos provizije za uslugu Kripto Vaučer?

Provizija iznosi 6% i odbija se od ukupne vrednosti Vaučera.

Kada mogu iskoristiti Vaučer?

Možete ga iskoristiti u bilo kom trenutku (24/7) ali u roku od 180 dana od momenta kupovine vaučera. U slučaju da Vaučer pretvarate u BTC, LTC, DASH i BCH koini će automatski biti poslati na Vašu kripto-adresu u momentu kada iskoristite vaučer, dok za ETH i USDT Vi praktično rezervišete sredstva po trenutnoj ceni, a koini će biti poslati ili u toku istog radnog dana do 15 časova ili u toku prvog narednog radnog dana.

Da li kupovina Vaučera ulazi u moj promet zajedno sa ostalim transakcijama?

Vaučer transakcije ne ulaze u obračun ukupnog prometa korisnika.