Nalog zaključan zbog previše neuspelih pokušaja prijave
Jedna od bezbednosnih mera na ECD nalogu je automatsko zaključavanje naloga posle tri neuspela pokušaja prijave.
Važno: Ako sumnjate da vam je nalog na bilo koji način bezbednosno ugrožen, odnosno da je neko drugi u posedu vaše e-mail adrese i šifre naloga, najtoplije vam preporučujemo da promenite korisničku šifru. Više o tome u tekstu Promena korisničke šifre – ECD.rs.
U ovom članku ćemo prikazati koje je korake potrebno preduzeti da bi nalog bio otključan za nova tri pokušaja.
Na našem sajtu, u gornjem desnom uglu, nalazi se opcija Uloguj se. Ukoliko se prilikom ovog procesa 3 puta pogrešno unesu e-mail adresa ili korisnička šifra, nalog biva zaključan. Nakon prvog ili drugog neuspelog pokušaja, prikazuje se sledeća informacija:
Međutim, ako se dogode još dva neuspela pokušaja, ECD prikazuje se sledeći ekran.
Kao što je prikazano na slici iznad, u slučaju zaključavanja naloga, automatski se šalje e-mail poruka na adresu vezanu za vaš ECD nalog. Sledeći korak je da proverite svoje e-mail sanduče, kao i junk i spam foldere. E-mail poruka je naslovljena sa Obaveštenje o zaključanom nalogu.
E-mail poruka stiže od ECD-a i sadrži link kojim otključavate nalog i omogućava nova tri pokušaja prijave.
Po uspešnoj prijavi na nalog, još jednom podsećamo da je preporučljivo da promenite šifru svog naloga.
U slučaju da vam ne stiže e-mail poruka za otključavanje naloga, molimo vas da proverite e-mail adresu vezanu za vaš ECD nalog. Ako je adresa tačna, ali poruke i dalje nema, kontaktirajte nas na [email protected] i naš tim će vam pomoći.
Ovim zaključujemo proces otključavanja naloga pri neuspelim pokušajima prijave.