Nalog zaključan zbog previše neuspelih pokušaja prijave

Jedna od bezbednosnih mera na ECD nalogu je automatsko zaključavanje naloga posle tri neuspela pokušaja prijave.

Važan detalj! Ako sumnjate da Vam je nalog na bilo koji način bezbednosno ugrožen, odnosno da je neko drugi u posedu Vaše e-mail adrese i šifre naloga, najtoplije Vam preporučujemo da promenite korisničku šifru. Više o tome u članku Promena korisničke šifre – ECD.rs.

 

U ovom članku ćemo prikazati koje je korake potrebno preduzeti da bi nalog bio otključan za nova tri pokušaja.

Na našem vebsajtu, u gornjem desnom uglu, nalazi se opcija Uloguj se. Ukoliko se prilikom ovog procesa 3 puta pogrešno unesu e-mail adresa ili korisnička šifra, nalog biva zaključan. Nakon prvog ili drugog neuspelog pokušaja, stranica prikazuje sledeću informaciju:

Međutim, ako se dogode još dva neuspela pokušaja, ECD stranica Vam nudi sledeći ekran.

 

Kao što je prikazano na slici iznad, u slučaju zaključavanja naloga, automatski se šalje e-mail poruka na adresu vezanu za Vaš ECD nalog. Sledeći korak je da proverite svoje e-mail sanduče, kao i junk i spam foldere. E-mail poruka je naslovljena sa Obaveštenje o zaključanom nalogu.

E-mail poruka stiže od ECDa i sadrži link kojim otključavate nalog i omogućava nova tri pokušaja prijave.

Po uspešnoj prijavi na nalog, još jednom podsećamo da je preporučljivo promeniti šifru Vašeg naloga.

U slučaju da Vam ne stiže e-mail poruka za otključavanje naloga, molimo Vas da proverite e-mail adresu vezanu za Vaš ECD nalog. Ako je adresa dobra ali poruke i dalje nema, kontaktirajte nas na podrska@ecd.rs i naš tim će Vam pomoći.

Ovim zaključujemo proces otključavanja naloga pri neuspelim pokušajima prijave.