Potvrda bankovnog računa za kupovinu i prodaju na menjačnici ili povlačenje i deponovanje RSD sa ECD Wallet-a
Radi povećanja bezbednosti vašeg naloga uveli smo proces potvrde bankovnih računa. Ova dodatna provera omogućava da sve finansijske transakcije na platformi budu još bezbednije i isključivo vezane za verifikovan nalog.
Da biste kompletirali kupovinu i prodaju kriptovaluta na ECD menjačnici ili deponovanje RSD na ECD Wallet tj. povlačenje dinara sa ECD Wallet-a, potrebno je da potvrdite svoj bankovni račun, odnosno da ga dodate na listu pouzdanih računa.
Račun možete potvrditi ili dodati novi u podešavanjima vašeg naloga.
![]()
Ukoliko vam je potrebna pomoć, naša korisnička podrška vam stoji na raspolaganju.
Nakon što obavite ovaj postupak, sve naredne kupovine i/ili povlačenja RSD sa ECD Wallet-a će se odvijati kao i do sada.
Račun možete potvrditi i prilikom prve sledeće kupovine ili prodaje.
Pojaviće vam se sledeći ekran:
![]()
Nakon što kliknete na dugme “Dalje”, bićete preusmereni na platformu za verifikaciju podataka.
Prilikom kreiranja zahteva za kupovinu, takođe ćete dobiti informaciju da potvrdite bankovni račun ili dodate novi.
![]()
Dostupno vam je više opcija za potvrdu računa: fotografisanje debitne kartice ili ručno otpremanje dokaza o računu.
![]()
Proces potvrde je potpuno bezbedan i obavlja se automatski. Sistem sakriva broj vaše kartice i isključivo koristi osnovne podatke (ime i broj računa) kako bi ih uporedio sa podacima sa kojih stižu uplate i sa imenom na vašem verifikovanom ECD nalogu.
Ako se odlučite za fotografisanje debitne kartice, ceo postupak opisan je na ekranu i izgleda ovako:
Ukoliko niste verifikovali ECD nalog kroz proces online verifikacije, prvo je neophodna slika ličnog dokumenta kako bi sistem mogao da uporedi lične podatke i podatke sa kartice.
![]()
![]()
Nakon što kliknete na “Nastavi” i fotografišete svoju karticu prema datim smernicama. Potrebna je samo fotografija prednje strane kartice gde su vidljivi ime prezime i broj računa. Pojaviće vam se sledeći ekran:
![]()
Ako su svi podaci jasno vidljivi, kliknite na “Završi”.
Nakon toga, pojaviće vam se poruka u vezi sa obradom podataka:
![]()
Potom i poruke u vezi sa uspešnom obradom poruka, kao i informacije o proveri zahteva:
![]()
![]()
![]()
Ako se odlučite za ručno dodavanje informacija, prvo je potrebno uneti broj računa:
![]()
![]()
A potom i dokaz o bankovnom računu prema smernicama na ekranu:
![]()
Nakon dodavanja i klika na “Završi” ostatak postupka je isti kao i u prvom slučaju.
Ovaj proces potrebno je ponoviti prilikom dodavanja svakog novog računa.
Ukoliko vam je potrebna pomoć, naša korisnička podrška vam stoji na raspolaganju.