Potvrda bankovnog računa za kupovinu i prodaju na menjačnici ili povlačenje i deponovanje RSD sa ECD Wallet-a
Radi povećanja bezbednosti vašeg naloga i eliminisanja prostora za bilo kakve rizične radnje ili pokušaje prevare, uveli smo proces potvrde bankovnih računa. Ova dodatna provera omogućava da sve finansijske transakcije na platformi budu još bezbednije i isključivo vezane za verifikovan nalog.
Da biste kompletirali kupovinu i prodaju kriptovaluta na ECD menjačnici ili deponovanje i povlačenje dinara sa ECD Wallet-a, potrebno je da potvrdite svoj bankovni račun, odnosno da ga dodate na listu pouzdanih računa.
Račun možete potvrditi ili dodati novi u podešavanjima vašeg naloga.
Ukoliko vam je potrebna pomoć, naša korisnička podrška vam stoji na raspolaganju.
Nakon što obavite ovaj postupak, sve naredne kupovine i/ili povlačenja RSD sa ECD Wallet-a će se odvijati kao i do sada.
Račun možete potvrditi i prilikom prve sledeće kupovine ili prodaje.
Pojaviće vam se sledeći ekran:
Nakon što kliknete na dugme “Dalje”, bićete preusmereni na platformu za verifikaciju podataka.
Prilikom kreiranja zahteva za kupovinu, takođe ćete dobiti informaciju da potvrdite bankovni račun ili dodate novi.
Dostupno vam je više opcija za potvrdu računa: fotografisanje debitne kartice ili ručno otpremanje dokaza o računu.
Proces potvrde je potpuno bezbedan i obavlja se automatski. Sistem sakriva broj vaše kartice i isključivo koristi osnovne podatke (ime i broj računa) kako bi ih uporedio sa podacima sa kojih stižu uplate i sa imenom na vašem verifikovanom ECD nalogu.
Ako se odlučite za fotografisanje debitne kartice, ceo postupak opisan je na ekranu i izgleda ovako:
Ukoliko niste verifikovali ECD nalog kroz proces online verifikacije, prvo je neophodna slika ličnog dokumenta kako bi sistem mogao da uporedi lične podatke i podatke sa kartice.
Nakon što kliknete na “Nastavi” i fotografišete svoju karticu prema datim smernicama. Potrebna je samo fotografija prednje strane kartice gde su vidljivi ime prezime i broj računa. Pojaviće vam se sledeći ekran:
Ako su svi podaci jasno vidljivi, kliknite na “Završi”.
Nakon toga, pojaviće vam se poruka u vezi sa obradom podataka:
Potom i poruke u vezi sa uspešnom obradom poruka, kao i informacije o proveri zahteva:
Ako se odlučite za ručno dodavanje informacija, prvo je potrebno uneti broj računa:
A potom i dokaz o bankovnom računu prema smernicama na ekranu:
Nakon dodavanja i klika na “Završi” ostatak postupka je isti kao i u prvom slučaju.
Ovaj proces potrebno je ponoviti prilikom dodavanja svakog novog računa.
Ukoliko vam je potrebna pomoć, naša korisnička podrška vam stoji na raspolaganju.